Таңертен оянуға қалай болады? 17 кеңес

ТАНЕРТЕҢ ОЯНУҒА

Қыс таяған сайын, біз де аюлар сияқты ұйқыға бейім боламыз. Таңертең оянуға қалай болады деп ойласаңыз Tabysker.kz ұжымы жастықпен қоштасудың үздік әдістерін топтастырды. Бұл қиындық сіздің де бойыңызда болса, онда танысып, оқып алыңыз.

  1. Түскі ас кезінде серуендеңіз. Таза ауа аясында серундегенді дағдыға айналдырыңыз. Сонда жеңіл ұйықтап, сергек тұрасын шығарсыз.
  2. Таңғы жүгіру мен фитнесті кешкі мерзімге ауыстырыңыз.Таңғы спорт жаттығуларын көктем келгенге дейін кешкі мерзімге ауыстырыңыз. Ғалымдардың пайымдауы бойынша, бұл тіпті денсаулыққа да пайдалы.
  3. Сағат 20:00 көрсеткеннен кейін теледидарды қоспаңыз.  Күлгін электр сәулелері ұйқы тұрақтылығын реттеуші мелотиннің жұмысын баяулатады.

ТАНЕРТЕҢ туруға

  1. Ұйықтар алдында майшам жағыңыз. Дұрыс таңдалған майлар ұйқыны реттеуге көмектеседі. Тек, оны өшіруді ұмытып кетіп, үйді отқа орап жүрмеңіз.
  2. Ұйқыға жатар алдында, таңғы асқа тәтті тағам әзірлеймін деп уәде беріңіз. Жатарда нәр татпаңыз. Жеңіл асқазан сізді бірден таңертен оянуға көмектеседі.
  3. Ұйқыдан қашпаңызТым ерте болса да, көзіңіз ілінсе, мызғып алыңыз. Тәтті түске бөлген бірнеше сағат артық болмайды.
  4. Терезені ашып қойыңызУлы газдарды жойып қана қоймай, ұйқыңызды да қандырасыз.
  5. Сағат қоңырауын төсектен алшақ қойыңызОны өшіруге тұрғаннан кейін, ұйқыңыз ашылады.
  6. Жайлы әнге ояныңыз. Тым қатты, әрі дөрекі ән таңғы серпіліске жарамайды.

ТАНЕРТЕҢ ОЯНУҒА

  1. Сізді күтетін қызықты саяхат туралы ойланыңызНемесе, сізсіз бұл күнді түнек басатындай көріңіз.
  2. Оянғаннан кейін жыбырды іске қосыңызТөсекте жатып, бойыңызды сергіте беріңіз.
  3. Үлкен мақсат қойыңыз. Таңертен оянуға қиын ба? Тек мақсат қана адамды қанаттандырып, таң болсын, түн болсын, аяғына тұрғызады.
  4. Тезірек жарықты қосыңызЖарық мелотинді баяулатады. Нәтижесінде, аяққа тез тұрасыз.

ТАНЕРТЕҢ ОЯНУҒА

  1. Таңғы ас алдында бір стақан су ішіңізАсқазан мен организімді іске қосады. Күні бойы сергек жүресіз.
  2. Терезені ашып, бірнеше рет терең дем алыңыз. Таңертен оянуға өте көмектеседі. Тіпті, терезенің ар жағында дауыл соғып жатса да. Тағы да жарты сағат… хмм, бұндай әңгімені енді естімейтін болайын.
  3. Ал, жарты сағаттан кейін маңызды жиналысыңыз бар екені есіңізге түссе, ұйқының қайда кеткенін түсінбей қаласыз.
  4. tabysker.kz сайт ұжымы да аяғына тұрды. Күніңіз шуақты болсын!

Leave a Comment